Az az igazság, hogy a házba beköltöző új lakókba már akkor beleszerettem, amikor még nem is léteztek. Pontosabban nem beléjük, hanem a Műhely Tesóikba. Szerintem a sors akarta, hogy éppen akkor legyek a meskán, mikor az első tündér feltöltésre került. Erre mondják, hogy első látásra szerelem... Annyira édes vonásai, cuki pofija volt, hogy nem lehetett nem imádni. Persze lehet mondani, hogy mert mi csajok minden kis édi-bédi, tündi-bündi dologért tudunk rajongani, de ŐK még Ákosnak is nagyon tetszettek.

Mikor kezdett körvonalazódni, hogy a házban minden szobának más színvilága lesz a kiegészítők, textilek révén, én akkor már tudtam... minden szobába fog költözni legalább egy manó, kobold vagy tündér!

Októberben láttam először annyira "késznek" a házat, hogy végre a dekorációra is tudtam gondolni. Akkor viszont azonnal megkerestem Trillit. Először arra gondoltam, hogy csak a hálószobákba költöznek manók, de evés közben jön meg az étvágy... így aztán itthonra beköltözött hozzánk Télmanó, Annának Hómanó...

IMG_7861.jpg

és szoba híjján itthon van még Napsugaras Nati is,

manó 002.jpg

na, nem mintha Erdős Micinek lenne szobája, úgyhogy most a konyhában tanyázik,

IMG_8095.JPG

trilli_product_7254_121025160019_3.jpg

míg Erdőlakó Koboldmanó (A koboldmanók félig koboldok, félig manók; az erdőben, fák tetején élnek, a természet részei, képesek eggyé válni a környezetükkel..) a nappaliban lakik, ahol szuperül bele tud olvadni a kőfalas háttérbe.

IMG_8098.JPG

Mályva Manci egy csöndes, szerény, kicsit szégyenlős manólány; szeret a szobájában, a szekrény tetején meghúzódni, és onnan figyelni a többieket. De elárulta, hogy szeretne egy saját hintát, úgyhogy legközelebbi lent tartózkodásunk alkalmával azt is elkészítem Neki...

trilli_product_7254_121107145943_3.jpg

IMG_8101.JPG

Decemberben, az ünnepi hangulathoz nagyban hozzájárult Karácsony manó, aki boldogan integetett az utcára néző ablakban a járókelőknek. Idáig még mindenki elragadtatással nyilatkozott Róla.

image 036.jpg

image 034.jpg

Mindennapi teendőik között néha olyan komoly feladatokat is el kell látniuk, mint modellt ülni Anna kérésére egy portréhoz,

image 012.jpg

vagy párbeszédek keretében kell elmesélniük, hogy hol jártak és mit csináltak az erdőben (értsd: lábnál fogva bábozás, találkozik két manó, majd Anna kezében lévő megkérdezi: Szia! Te ti vagy? Hoj játál? stb., stb...). Azt azért el kell modanom, hogy mikor még itthon voltak, Aput is rajta kaptam, hogy sorban szépen kirakta a manókat a kanapéra Anna játéka után, és közölte, hogy az az erdész lány, nagyon jó! Ami pedig az abszolút sikerüket mutatja a családban, hogy azóta Anyuékhoz is beköltözött három manó, én pedig már egy, de inkább két tavasz tündéren gondolkozom, mert itthonra is kell a varázslat :)

Ha kedvet kaptatok hozzájuk, Trilli Boltját itt éritek el, facebookon pedig itt találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://garhof.blog.hu/api/trackback/id/tr305063132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása