A házból erre a hétre megint csak a vasárnap-hétfő jut(ott)... mi pedig megint dolgoztunk. Pontosabban Ákos. Fűvet nyírt, megcsinálta a kaput hátul, így végre már nem a kerítésen keresztül kell bejárnunk. Én takarítottam és felolajoztam a padlástéglát a házban, meg apróbb munkákat végeztem a kertben.

Az első kép pediga múltkori pácolt ajtót ábrázolja egy igazi kis házőrző kutyával...

kép 081.jpg

kép 080.jpg

kép 082.jpg

kép 083.jpg

A tündérrózsa végre kivirágzott, és újabb két bimbót hoz... gyönyörű...

kép 074.jpg

kép 076.jpg

A kerttel nem lehet betelni, vagy legalábbis én nem tudok...

kép 084.jpg

... már nő a padlizsán és a cukkini...

kép 085.jpg

... patiszonból dömping van...

kép 086.jpg

... a paradicsom pedig brutálisan sok termést hoz, és érik is folyamatosan.

kép 087.jpg

További képek itt

1 komment

Címkék: kert óbánya

A bejegyzés trackback címe:

https://garhof.blog.hu/api/trackback/id/tr65419214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása