Kedden sikeresen megérkezett a csempe, a porcelán mosogató tál(35 kg...) és a geotextília...Persze ezeket is a nagyfaluban kellett megvenni, mert 1. otthon nem lehet kapni, 2.itthon duplájába kerül...nem is értem!  Mindezekkel felpakolva megindultam Óbánya felé, sajnos csak egyedül... :(

Tessék-lássék, a metrócsempe:

Bazijó lesz ha felkerül!

IMG_6242.JPG

A mosogató és a geotextília:

IMG_6278.JPG

Útközben telefonon intéztem egy-két dolgot, hogy hétvégére legyen alapanyag a kőműves keze alá...Végül is sikeresen, lett nagyméretű kulé kavics a fürdőaljzathoz illetve két raklap bontott tégla (645 db, még erre is emlékszem) a konyhapultlábnak, a kerti útnak, meg sok mindenre...meg is lepődtem a téglákon, mert már egy hete ígérgetik, hogy kihozzák...hát mára sikerült végre: Örvendezzünk! :)

IMG_6244.JPG

nyugi csak fél m3...a kép a tüzépen készült a készletről...:)

és a veteményes igazán jól néz ki...no persze Regi munkáját dícséri :)

IMG_6272.JPG

IMG_6271.JPG

IMG_6270.JPG

Ja és a művem: Ez még múlt heti, csak nem volt nálunk fotoaparát amivel megörökíthettük volna

IMG_6245.JPG

Tegnap eljutottam addig hogy a háló és a fürdő felett ki van takarítva és a geotextília le van rakva...na ezt folytatom ma, jutok ameddig jutok, mert sajnos délután dolgozni kell mennem...biztos szeretnének, ha most betelefonálnék szabiért...:)

S megint Before

IMG_6273.JPG

After

IMG_6295.JPG

És akkor az este:

Lementem a kocsmába egy sörre, illetve megnéztem a Gyurka Dani úszását, jóvolt na... Utána gondoltam egyet és megint elégettem a szemetet, jó kis tűz lett belőle...

IMG_6282.JPG

IMG_6283.JPG

IMG_6281.JPG

IMG_6280.JPG

IMG_6286.JPG

IMG_6285.JPG

Aztán vacsora...

IMG_6294.JPG

Némi multimédia...

IMG_6274.JPG

és Jó éjt...ennyi

IMG_6288.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://garhof.blog.hu/api/trackback/id/tr934691508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása